ADMINISTRATIEPAKKETTEN
Waarom krijgt u geen duidelijkheid en wordt u verrast door hoge facturen van uw accountant? U weet eigenlijk niet goed waar u aan toe bent omdat uw accountant volgens het uurtje-factuurtje-systeem werkt. De Financiële Afdeling denkt dat het anders moet. Immers wij houden van transparantie en duidelijkheid. Daarom werken wij met vaste lage all-in maandtarieven. Dus ook wanneer u vragen heeft, kunt u ons hier gewoon voor bellen zonder een factuur daarvoor te verwachten. Ook de jaarrekening en de belastingaangiften zijn bij ons in de prijs van het administratiepakket inbegrepen.
- Pakket 1
- € 49,-
per maand - Geschikt voor ZZP-ers**
- Aangifte BTW
- jaarlijks
- Rapportage
- nee
- Invoeren gegevens
- jaarlijks
- Inclusief
- 120 facturen/bonnen/ bankafschriften per jaar, meerwerk mutaties € 50,- per 100 mutaties.
- Gratis administratief advies
- Boekhoudsoftware is niet noodzakelijk
- Pakket 2
- € 79,-
per maand - Geschikt voor ZZP-ers**, Eenmanszaak, VOF, Maatschap
- Aangifte BTW
- kwartaal
- Rapportage
- 4 keer per jaar
- Invoeren gegevens
- kwartaal
- Inclusief
- 120 facturen/bonnen/ bankafschriften per jaar, meerwerk mutaties € 50,- per 100 mutaties.
- Gratis administratief advies
- Boekhoudsoftware is niet noodzakelijk
- Pakket 3
- € 109,-
per maand - Eenmanszaak, VOF, Maatschap
- Aangifte BTW
- maandelijks
- Rapportage
- maandelijks
- Invoeren gegevens
- maandelijks
- Inclusief
- 120 facturen/bonnen/ bankafschriften per jaar, meerwerk mutaties € 50,- per 100 mutaties.
- Gratis administratief advies
- Boekhoudsoftware is niet noodzakelijk
* voor ZZP’ers zonder (web)winkel